marți, 30 martie 2010

FMI bate campii

Azi , am vazut ca directorul executiv al FMI a sosit pentru o zi in Romania. S-a intalnit cu Boc si probabil s-a contaminat. Credeam ca astia ( de la FMI ) sunt oameni seriosi.. "Romania e pe drumul cel bun in efortul de a iesi din criza" Asa ceva nu am auzit decat de la trepadusii autohtoni. Omu' bate campii rau dar n-am timp acum sa scriu la cat sunt de nervos. Voi reveni cu un update.
30-03-2010

Update! 31-03-2010

Noaptea a fost un sfetnic bun si m-am linistit. Sa revenim la subiect. Domnu' de la FMI , ori e prost informat , ori e tampit. Propun sa mergem pe prima varianta. Faptul ca e prost in format nu ma mira , deoarece exact la fel au facut si grecii. Au masluit toate rapoartele ca sa "dea bine". Si au dat. Au dat de dracu' ( pardon de expresie ). Noi o sa dam de tacsu'. Omu' nu-l cunoaste pe Boc , nici pe Basescu , nici pe Videanu , nici pe Vladescu. Crede tot ce-i dai sa citeasca. Banuiesc ca a citit si ca economia a crescut iar cu vreo 2-3%. Culmea e ca , fraza cu "suntem pe drumul cel bun" a tot repetat-o ieri pe oriunde s-a dus. Oricum nu-l crede nimeni. Ma rog , ar fi vreo cativa , care au si drept de vot , din pacate. Timpul ne va spune cine are dreptate. De altfel , degeaba am fi pe drumul cel bun , ostea-i in gard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu