miercuri, 26 mai 2010

Imi prezint scuze...

.. fata de cei care mai citeau blogul ( putini , dar nu conteaza ) pentru ca nu am mai postat nimic de ceva vreme dar am fost retinut de "o cauza nobila" :). Mai precis , de renovarea propriului apartament. Da !, am reusit sa-mi cumpar unul. Nu credeam ca reusesc in aceasta viata. Tot banca , atat de hulita banca...; cum imi place mie sa spun .. "banca , un rau necesar". Prin Prima Casa , cu avans , cu coplatitori , cu 100 de hartii , acte , rahaturi , etc.. Important e ca mi-au dat , desi rata depaseste 320 euro/luna/24 ani!! Asta e , nu ma gandesc ce varsta o sa am cand termin:) . Nu vreau sa-i fac reclama , dar la BCR a fost singurul loc unde s-a putut. Probabil pentru ca sunt mari si-si permit sa mai lase de la ei. Desi , comisioanele se apropie de 2000 euro. Dar , sa vedem partea buna a paharului ... AM CASA! Lucru' cu care nu multi tineri se pot mandri:) Nu vreau sa ma laud , dar radiez de fericire. In final , imi cer inca o data scuze si promit sa apar cat mai des pe "sticla monitorului vostru". Numai bine!

Un comentariu:

  1. Felicitări, nici nu știu urări de casă nouă :) Nu merge nici „Casă de piatră”, nici „Să o porți sănătoasă”... Important este că ai propria casă!

    RăspundețiȘtergere